مراکز حرید آنتالیا
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مراکز حرید آنتالیا
نوشته شده در جمعه 23 خرداد 1393
بازدید : 288
نویسنده : chaharfasl

مرکز خرید تانزاس آنتالیا

مرکز خرید تانزاس آنتالیا

یکی از بزرگترین فروشگاههای مواد غذایی ترکیه مرکز خرید تانزاس آنتالیا می باشد. در طبقه اول با فضای وسیعی از غذاهای بین المللی  و محلی با کیفیت عالی ، تدارک دیده شده است. در طبقه دوم مرکز خرید تانزاس آنتالیا محصولات زیادی مانند لوازم الکترونیکی , لباس , لوازم تزئینی از برندهای معروف و ترکی و بین المللی می توان دید. مرکز خرید تانزاس آنتالیا دارای پله برقی با عرض زیاد می باشد که مشتریان می توانند خرید و لوازم خود  را به طبقه دوم ببرند. همچنین برای راحتی خانواده ها اتومیبل ویژه خرید در زمان خرید در فروشگاه وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

 

مرکز خرید تانساس/ اچ آنتالیا ( Tansas/h ):

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای در ترکیه است در طبقه دوم این فروشگاه انواع پوشاک و کفش،لوازم منزل،لوازم برقی ،لوازم آرایشی با مارکهای بن اللملی است.

 

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

در ترکیه برای خرید بازارهای زیادی وجود دارد که مورد رضایت مشتریان می باشد . از بهترین مرکز خرید در کشور ترکیه ، مرکز خرید شی مال آنتالیا می باشد. مرکز خرید شی مال آنتالیا از مراکز خرید آنتالیا  می باشد . مرکز خرید شی مال آنتالیا در کنار چهارراهی که از ساحل زیبای لارا آنتالیا را به 4 قسمت تقسیم می شود قرار گرفته است و  از مراکز جدید خرید انواع متنوع کالاهای مورد نیاز گردشگران کشور ترکیه می باشد. در سال 2008 در ماه می مرکز خرید شی مال آنتالیا تاسیس شد و بزرگترین و اولین مرکز مد و خرید در آنتالیا گردید. انواع مارکهای معروف در این فروشگاه وجود دارد. این مرکز خرید دارای امکانات تفریحی و رفاهی مانند سینما , تئاتر , رستوران , سالن ورزشی , مرکز تفریحی ویژه کودکان , کافه تریا و دیگر امکانات تفریحی می باشد.

 

مرکز خرید کالیسی آنتالیا

این مرکز خرید در نزدیکی دیوار شهر واقع شده است و یکی از مراکز خرید خوب است

 

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا از فروشگاههای زنجیره ای معروف و بین المللی سوئیسی می باشد که در کشور ترکیه فعالیت خوبی دارند. از این مجموعه حدود چهارصد و هفتاد فروشگاه در ترکیه وجود دارد  و محیطی برای برندهای معروف و بین المللی، عطرها، محصولات کامپیوتری، کفش و البسه و دیگر محصولات است. در شهر آنتالیا از این مرکز خرید شعبه های زیادی وجود دارد اما در ابتدای محدوده کنیالتی یکی از شعبه های بزرگ  مرکز خرید میگروس قرار گرفته است و مورد علاقه مسافرین قرار گرفته است . در مرکز خرید میگروس آنتالیا فروشگاههایی دیگری هم برای خرید وجود دارد.

 

 

مرکز خرید دیپو آنتالیا

 

این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است این مرکز خرید در قسمت شرق آنتالیا واقع شده است و میدان اسکی روی یخ شهر در این مکان قرار گرفته است




:: برچسب‌ها: مراکز حرید آنتالیا ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: